Terkilan di Hati Siapa Yang Tahu

Selama ni aku wat keja bersamaan dgn 3 org punya kerja tp yg dia komen ialah aku tak tegoq dia bila kami bertembung.

haih.

komen lagi aku ni da start bersembang dgn staff lain. yarp mmg btoi, tp bukan dari pagi smpi ptg aku ddk menyembang. expect aku ddk dlm bilik ka dr 9 smpi 5? mcm tu amek robot la wat keja. boleh on n off ikut suka.

staff lain dah 5 org resign semenjak dua bulan neh. bukan nk insap, belagak lagi nk panggei lawyer bagai. bukan dia director pulak tuh. lagila bg reason org nk kata pompan ni taleh masuk opis, apa lagi jadi bos. jahanam company. kan dah buruk nama bos pompan len. tp director pon bengong. ikut ckp bini. huh

time nk terminate org tamo ikut procedure. tp time jumpak dia ada procedure pulak; nak masuk bilik ketuk pintu, kena senyum, greet properly. sawan punya org

memandangkan i really need the money so for the time being tahan ajela. balik umah ngadu kt my better half pastu tgk mubi.

haih lagi.

No comments:

Post a Comment