Kek

Adik aku nak kek ni. Tah mana dia dapat. tapi comei gila. cuma burung kt atas tu nak tukar owl =.=" haha aku suh dia p cari snri lah patung owl, kek tu dah tanya kt orang yang buat kek kawen aku. harga reasonable tapi takpe.. lambat lagi lek2 lu la kan ngehehe




Macam biasa.. aku tak puas kalau gambar kurang dari 3, so meh nak tempek gambar kek rainbow, mana tau korang pun teringin nak buat rainbow theme kan? haha





2 comments:

Aisyah Zakaria said...

Hee. awak dah kahwin ke ? tahniah! ;)

Ms. P said...

hehe saya dah, ni adik pulak nak kenduri hehe maceh2

Post a Comment