D.I.Y Dulang Hantaran

Boleh pulak lupa menda paling penting neh =.="

Anyway, dulang yang aku terlalu berkehendak dlm entry lepas bole tadek kt kedai? mcm nak sawan aku pusing satu alor setar carik. last skali bonda malas nk layan dia suh amek dulang rotan ajeh T_T redho jela.. 

sori..gamba dulang tak snap. keciwa tak abeh lagi time tuh, tp barang2 lain sempat snap sebab dah beli dulu keskes 












Aaa yang ni adala.. tapi da lilit renda keliling dah.



test letak kain


test letak barang pulak

lekat kain guna glue gun n siap! lagi 6 dulang to go

letak bunga. ni actually bunga utk bentara. lol

close up rerama kristal,


taraa

yg dua tu bunga tersilap position lol


Ada 6 dulang saja sbb kek, cupcake, buah kana, buah, and sireh aku letak bukan dlm dulang. lol
Sorry sangat sebab tadek gambar step-by-step. semua neh wat ari seblom majlis. gila kelam kabut >.<

Sireh Junjung

yep ini utk sireh junjung.
 

Buah2

bakul buah before
 
after :D

Kek

 Buah Kana

buah ni datang dgn bekas lain actually, aku g ubah letak atas foam. kohkoh
Cupcake
tgk DIY Cupcake Stand sini


Oh. lepas dah beli barang2 ni kan, part yang paling best bila aku g kedai rainbow kt Jln Langgar yg baru bukak tu ada dulang yang aku nak. ngghhhhhhhhhhh dahtu, kedai seblah dia pulak leh offer pakej gubah hantaran 7dulang RM280, mencik!

tapi, aku tak rasa ralat, sebab aku suka DIY!! heee

No comments:

Post a Comment