Guestbook



Perlu kah? Orang kita tak familiar lagi kan dengan guestbook2 neh. At least kena ada 'penunggu' barula guests sedar kewujudan guestbook corner aku nanti. Sapela bakal jadi mangsa aku neh. ohohoho *evil thoughts*

Ni la yang orang kata jayet baju tak ukur badan. Tak padan tade bajet nak wat grand2. Well! My day my way occay~ huh.

Tetiba nak sentap lol.

Anyway, location untuk guestbook corner aku nanti dah ditentukan. Kalau wat kat umah aku nk letak kat pintu masuk. Telah2 la orang nampak kan. Haha. Gila kuasa neh. Tapi kalau wat kt dewan tatau agi ah. Nak wat kat dewan mana pon tatau lagi. Dewan kilat or dewan sivik kt arau nun. Hurmm.

Tu belakang kira, macam biasa, khadam terbaik aku dah kasik few ideas of guestbook, of course la aku carik yang simple cepat dan berkesan. heh

Tetapi, guestbook bukan sekadar datang sign nama ye. Ingat kedatangan kolej kepe. Harusla ada well wishes ke advice ke amaran ke. Motif amaran?



Meh nak listkan guestbook yang unik dulu.

wishing fingerprints

wishing rock. kutip batu sungai je lol

wishing tree. suka! tapi tade ruang. lagipun susah nk simpan karang.

typewriter. jenuhla org blakang tggu kalau yang jenis taip satu2 tu. =.="

pen bunga! nice!!

ala2 cam susun bisnes card lak

wishing tree lagi. ni jenis sangkut2 plak.

2 in 1. Place card cum wishing card. Tapi kita tade istilah place card ye rakan2





sangat comei! yg kanan tu kalau wedding theme dia movie "up" lagi best!


Ada a few yang aku dah sangat berkenan. Boleh shortlist dah kot. :p


something like this..

little bit of this..

perhaps some of this
maybe macam ni..
 
nk jugak letak monogram kt guestbook corner!

mahuuuuuuu!!!!! berangan la bonda nk kasik lekat2 kt dinding dia :/
Till then.. =D

No comments:

Post a Comment