Perihal Kasut Kahwin : Part II

Tengah dok belek-belek gamba-gamba lama tiba2 nampak gamba kasut ni..

ni post dulu pasal kasut kawin.. tapi yang aku dapat walaupun 40 hengget je lagi puas ati dari yang dalam gamba tu, cantik pon lebey kurang je kihkih

kasut beli kt megamall penang. heels dalam 2inci camtu je, best!

Aku tadek gamba close-up kasut, gamba kasut atas padang rumput, sangkut kt palang kayu, atas katil, atas meja mahupun atas kek. lol yang aku ada ni pon gamba candid.



tapi aku tetap puas ati ngan kasut aku. walaupun aku ada bunion kasut ni tetap sedap pakai dari pagi sampai magrib heheh

**kasut akad nikah aku? kasut flat yang aku pakai hari2 je.. hehe namapun masuk masjid, kalau pakai kasut mahal2 pun kena letak luar juga~

if u ask me, i wouldnt spend so much on a thing that would be covered for the whole day. Lagipun, kasut memahal lepas tu sayang nak pakai kan? velvet la satin la takkan nk pakai pegi kenduri lecak2 kan?

2 comments:

Unknown said...

hi.i have bunion too..susah kan nak carik kasut bile kaki mcm tu kan.. currently looking for wedding shoes jugak, payah sungguh. btw, your dress cantik sangat..

Ms. P said...

hi dear, hehe thanx :) kan susah kan carik kasut selesa hehe semoga dear jumpa kasut yang seswai :D

Post a Comment