Wedding Theme Color

I've always liked purple. But not to the point of obsession. My mum liked me wearing pink. So baju dan barang2 aku banyak warna pink lol. Tapi time kecik2 dulu pindah rumah baru mintak abah catkan bilik warna ungu. Abah ckp warna ungu ni warna ego. Btol ke? tapi mmg aku keras kepala pon. HAHA tp dengan bijaknya abah g amek warna light purple so nmpk mcm putih unless tutup langsir rapat2. huh

Anyway, my day, my way la kan :D so aku nk warna purple! tp bukan suma purple, dan jugak bukan purple putih, mahupun purple pink. ugh. treng3 purple biru! haha tau warna waktu subuh? mcm tula persepsi aku utk biru purple neh gehehe

ok sila layan color palette


 






 



love the purple sash!

Oh, maybe aku ingat nk tambah yellow accent sket kot, tunang aritu punya barang ada lebihan2. 
purple and light blue with accent of yellow and white since deco dewan kan mostly white kohkoh
tapi carian di google utk warna2 ni tak mendatangkan hasil :/


yg ni pon boleyla~

yg bawah dua ni tatau dari mana tiba2 ada dlm pendrive lol




No comments:

Post a Comment