Favors!

Dilema..dilema..favors nk bagi dlm apa neh..bag? box? gaahhhhh

Aritu ya ya a ja aku wat template favor box snri last skali balut jadi bunjut ajeh T_T

tapi untuk kenduri kali ni aku da sedia maklum mak aku dan mak2 menakan aku punya idea bernas tanpa memikirkan kesihatan poket aku nk mencadangkan macam-macam favor. btol kan? mmg btol. tunang aritu pon aku da rasa sket. tp naseb baek dgn vetonya aku merejek semua itew gege.

tapi kali ni kena amek kira jugak satgi merajok tadak pulak org nk tolong kipas aku time sanding kohkoh.

jadi? masa di opis di isi dengan mengugle. >D

ni yang payah bila google. tetambah bila blog-walking. nampak idea korang suma bernas2. suma comei2. huh.



memula aku ingat nak bagi dlm kotak aja..customize ikut theme color. mcm ni

instead of daun aku tukar la butterfly ke bentuk heart ke kan. kohkoh

nyiahahahahaha mmg vavavoom. DO WANT!!!

tapi..talehla bubuh byk favor kan klo kotak mcm tuh..maka..carikla aku paper bag pulak

tp yg ni kecik..4 inch tggi


aku klo boleh nk carik paperbag kraft tu aja, tapi dekat kedai kek aritu aku jumpak yang brown..bosan <_< nak warna putih la baru la tak lari tema. *bridezilla mode* huehue

Marryme2u
heh :D tapi.. tahan kah? kita kan nnti nk letak mcm2. kipas towel kek gula2 kuih bakar pulut kukus telur puding keychain fridge magnet dan sebagainya. kehkeh *amboi kasaaqq*


nice! tak nmpk macam terbanyak color sangat. hee suka2


comei!
ok yg ni tadi aku g kedai hantaran kt seblah sbb nk cekidaut favor box. tp ni gamba gugle, tetiba jumpak >.<
kedai tu bagi RM6.90 sebungkus(10pcs) 69sen la satu. 1000? RM690 T_T. diskaun untuk member ajeh. huh petang karang cekidaut kedai kt umah plak. kohkoh tp comei la. maybe utk vip boley kot hehek

dahla design kotak mcm design kad kawen aku! nyiaaahhhahaha

Pastu aku jumpak pulak exploding box! gila kentang! mao lebam klo nk buat neh @.@

Exploding Box
teringin jugak nk buat.. hadiah utk tetamu meja beradab perhaps? keskes

No comments:

Post a Comment