Centrepiece

Centrepiece oo centrepiece~

aku tak sure la katering nnti siapkan centrepiece ke tak. tak pon bridal yg datang wat pelamin. ade ke? pernah ke? kalau at least katering tu boleh bagi table cloth ikut theme color kira da ok dah hueuhe

hmm anyway, mikior punye mikior google punye google mcm biasa jumpak la macam2 jenis kan, tapi skarang ni tgh hot submerged flower eh? tapi macam tak nampak lagi kt sini or maybe aku tak search habis2 :p




ha baru nmpk kat sini trend mcm ni, clear vase letak bunga or candles. nice jugak kan






tapi malangnya gelas2 kaca sebegini is going to cost me T_T. so being the kedekut me, aku selongkar lemari pinggan bonda sebab tingat tunang aritu bonda beli cawan  ehhehe

ada dalam 20 lebey kot cecawan nih. tataula berapa meja boleh muat dalam dewan tuh. dewan pon tak p scout lagi =.="

tetapi cawan ini berwana oren lol


so dengan lajunya otak ini membrainstorm dan jari juga lagi laju search kt google cecara utk tidak me'lari-tema'kan kenduri aku nnti hehek

result? taraa~~ balut la cecawan yang terlibat heheh. 



nice!




Pendek kata, aku kena beli bergulung2 la kertas crepe tuh, balut cawan dan jugak buat bunga3 nya kohkoh. amin2 lepas majlis cawan2 tu tak 'melarikan diri'. pensan nk jawab ngan bonda heh

hah nk lagi jimat guna paper bag ajeh!



stabilkah? kanak-kanak riang kt sini kan aktif, sesetengah adult pon lebey kurang jugak kan? >D

yay! nk wat mcm ni utk meja beradab! saya ada ikan~ hehew

No comments:

Post a Comment