Water Bottle & Paper Bag Putih!

Ehem-ehem. Alkisahnya opis aku neh travel agent, most of it pegi Mekah & Umrah la, so jemaah2 yang register sini dapatla freebies and antaranya air zam-zam. (aku rasala free haha)

Anyway, tetiba aku tengok sorang staff ni bawak balik botol kosong banyak2. So kepochi la aku tanya beli kt mana apa bagai. hehek sebab entry sebelum ni kan dok berura-ura nak buat personalized water bottle label cewah, pastu abeh opis je trus la g melawat kawasan.



guess what? ada WHITE PAPERBAG!! giahahaha oh, so update on entry paper bag aku sebelom neh, kan aku ada mention saiz 9x5 tuh, bila dah tengok dan pegang tadi macam agak kecik, dan dari cara bonda listkan favors nak bagi memang aku rasa tak muat. hoho

btw, harga dia murah lagi dari wakim, saiz white 9x6 (100 pcs) RM 9 ajeh, hee~ tapi aku tanya saiz besar sket, 11h x 7w speket rm12, aku da tanya untuk 1carton(10 peket) rm98, murah gile kan? ini memang menterujakan XD

dan aku lupa tanya harga diskaun untuk botol air saiz 350 ml tuh sebab syok jumpak paper bag wagaga tapi seingat aku sebotol 50sen, satu beg ada 72 botol. brapa rm? huhu taingat sowee~

ah kedai dia ada dua  branch, kt BM satu kt butterworth(Chai Leng Park) satu

nama kedai OKAY PACK
No. 51, Jalan Tembikai, Taman Mutiara, 14000 Bukit Mertajam Pulau Pinang
Tel: 04-540 2525 / 016 - 416 2525
Tel: 04-399 9328 / 016 - 419 6968 ( ni no kedai dia kt Chai Leng Park)

aku ada tanya dia untuk delivery, dia suh p Chai Leng Park dekat la dengan umah aku, tapi baekla aku beli kt dia ajeh, Chai Leng Park dari umah kira out of my way dah, nama pon kedekut jimat minyak kan? :p


ada sesapa mo kirim? postage korang bayar ye hehe

No comments:

Post a Comment