Baju Nikah

Baju nikah aku dah decide nk pakai putih..tapi nak pakai the conventional kebaya or kurung moden ataupun buat custom-made dress tu tak sure lagi. Bila carik baju-baju ready made online yang warna putih agak bosan kan? melainkan carik baju nikah baru la ada cantik-cantik tapi harga mak datuk! kohkoh

tapi disebabkan nk berpura-pura bz kt opis tengok jela baju-baju yang ada kt gugel ni kehkeh.

gugel punya gugel aku trus jatuh centa dengan sut nikah mereka ini hee sweet sangat, so tanyala my better half dia ok ke tak warna putih + biru sket. dan dia orait ajeh heh
senarnya dah memang dalam agenda pon nk bagi warna tema lebey kurang reception (purple+biru+putih tuh) >D misi berjaya!



tapi.. macam bosan la pulak kalau baju aku putih semua. ini nggak fair! maka pencarian diteruskan..



chiffon beaded! but you guys should already know how much would this cost kan? so probably not :s

technically camnila, tapi kebaya pendek..uhh aku tak yakin dengan rupa bentuk derriere aku nnti haha.

ha gini! XDD

mcm ni ok jugak. ada bran? haha

yay! ni simple.comei.sopan. and definitely boleh dipakai lagi! do want!!



Oh. Da tanya sama better half. Setuju terus. =.="

Misi mencari kasut pulak~

Tiba-tiba dapat news FMIL nak wat bertandang skali dengan adik laki dia =.=" NEXT MARCH pulak tuh, baru ingat nk chill2 dulu T_T. Adik dia satu skola dengan aku plak tuh. Memang lol!

No comments:

Post a Comment