Hantaran Nikah: Abaya

Merujuk kepada post aku semalam pasal hantaran nikah.

Dah aku mention kan aku da preorder abaya. hee memang tak terlintas langsung nk wat hantaran walopon every friday staff pompan pakai abaya kt sini haha. tah mende aritu aku gugel tiba-tiba nampak gubahan ni.

Abaya + Shayla

Memang tanpa banyak songeh terus laju je aku carik sapa jual abaya online gehehe





macam kenal? haha mebi dia purchase dari sini maybe tak :p

suka! boleh campur warna sendiri oke!

lain-lain korang survey snri oke ngehe yang bawah ni pon orang sama jugak, tapi ada abaya berwarna or jalabiyyah kot nama dia hee.

abaya yang aku preorder? bukan dari aida..jumpa web dia lambat skeeetttt je hehe aku order kt kak Tini. boleh jugak request custom made abaya kt dia bagi je design pape nnti dia bg la quotation. heh

ok! misi mencarik jam pulak. my better half cakap ok bagi jam! yosh. usha-usha jam miss marc comei jugak kan? >D

No comments:

Post a Comment