Hantaran Nikah: Toileteries

Yeeeaaahhhh!!!! Keterujaan tahap langit ke sembilan!!

Semalam g Alor Setar Mall. Bonda pesan day cream Wise Woman dia kt Body Shop. Kelakar. SA bagitau range tu da stop production. haha nampak sangat berkurun tak g. Tapi bonda pon pakai jimat sangat. Berbulan-bulan baru nak abes lol. Last skali amek Natrulift. Lebey kurang gak tapi murah sket. heh

Anyway, nampak satu range baru. White Musk Blush. Actually ada promotion. Lotion + Shower Gel + EDT + bakul = RM150 je! Memang chenta pandang pertama ah. Tapi aku kurang berkenan kat promotion tu sebab bakul tu besar, so barang tu tenggelam kt dalam. Product tu seniri chantek ok! Warna purple ( dah memang warna kefeveret aku kan) and? ada butterfly!!! SA tu siap tambah mini carnation lagi kat dalam. Memang aku puas ati ah.
 

sila tengok dan teringin. =D



Oh ye. Total barang yang aku amek ni pon lebey kurang jugak harga promotion. Tapi barang aku amek lagi banyak hoho. Aku amek shower gel, lotion, edt, span bunga, ngan hand & nail cream. This month yialah birthday aku dan Body Shop bagi 25% diskaun untuk full price purchase. Win!!

dari kiri: Shower Gel, Body Lotion, EDT, Hand & Nail Cream. Span tu kt atas. tgk gambar atas leh nmpak kot. lol

Meh nk pecahkan ye.

Shower gel : RM 45.00 - 25% = RM33.75
Body Lotion : RM 55.00 - 25% = RM41.25
Span bunga ( bath lily nama dia ) : RM 15.90 - 25% = RM11.92
EDT White Musk : RM 65 - 25%  = RM 48.75
Basket : RM 13.00 (ni bukan barang body shop ye rakan2 maka tadek diskaun)

Total : RM 148.75 ( total savings : RM 45. 23 heh!! ) Tengok. Lagi murah dari yg ada promotion tuh.

Sepatutnya redeem point tu aku kena buat untuk next purchase. SA tu baek tolong kirakan untuk aku jadi aku bayar yang atas tu dulu then baru bayar yang cream ni. maka dari RM39.90 tu tolak RM20 dapatla RM19.90 ajew!! tehehehe syiok~

Best gila korang. Sesapa yang tak jadi member Body Shop lagi sila lah ke outlet berdekatan, beli something dan register. Memang berbaloi. heheh promosi percuma neh =D


nak tayang lagi heheh

No comments:

Post a Comment