Hantaran Nikah

Adoii tulonn tulonn nikah nanti nak bagi apa ah? List kt tenet berjela-jela bermacam-macam. pinin nk mikiornye

jam? - kami dua2 tak pakai jam. haha
kasut? - hantaran heels n kasut kulit selalunya kan? tu pon tak praktikal untuk kami. opis aku tayah pakai kasut. opis dia..pakai sliper je haha. lagipun, condition kaki aku macam entry lepas tidak membolehkan aku pakai heels kerap2. T_T
toiletries? - boleh la kot untuk my better half, tapi lelaki, habis sangat pakai facial wash. lainla toiletries aku. satu beg utk itu saja ngahaha
barang make-up? - best je bila tengok hantaran bobbi brown la mac la. tapi malangnya aku pakai barang elianto je uhuk2 rasa tak layak jadi tontonan umum nanti
kain? - tunggu raya jela haha
sejadah? - hmm boleh jadi
telekung? - boleh la jugak buat tukar2 kan
jubah? - mcm menarik, dan aku dah preorder dah satu haha
towel? - haa ok ni jadi! leh combine dengan toiletries beliau hee
handbag? - aku pakai handbag gaban yang boleh muat satu bilik aku. jadi untuk tiba-tiba beli handbag wanita korporat..urghh...tapi bukan aku tak survey structured bag neh. tak bekenan sungguh. isk3



tapi aku dah berkira-kira nak bagi kt my better half handphone, sebab aku nak kamera. haha barula fair kan?
so..untuk jubah aku..apa nk bagi dia ah? kemeja? opis dia pakai t-shirt je pon. haha tapi boleh la kan untuk g meeting kepe. yeye je meeting =.="
towel + toiletries utk dia..hentamla set body shop untuk aku. guahaha
pouchbag + wallet utk dia..handbag la kan utk aku? tehehe

baru empat dulang. kalau tunang dulu senang je. sume menda makan haha. jap..sireh junjung, mas kahwin n cincin kira dulang jugak meh? klo sireh, mas kahwin n cincin kira..rugila aku >D

hmm tapi aku tengah berkira-kira nak amek jam couple. tapi adoii design tak semenggah! bila maskulin, sampai jam pompan pon macam laki tapi version kecik. tapi bila dah cenderung ke feminin, yang laki smpi takut nk pakai. haha

kalau jadi amek jam side dia dah setel(kalo sireh, mas kawen, n cincin kira, dah lebey dah ni haha), aku la kena tambah lagi dua dulang. adat oo adat~

maybe sejadah + quran, takpun makanan. senang. :p

No comments:

Post a Comment