Perihal Kasut Kahwin dan Kaki

Sepertimana bakal-bakal pengantin yang lain, aku pon teringin jugak nk ada kasut kahwin snrik. tanakla pakai kasut segitiga klasik mak andam tuh. urgh. siyes aku taleh tahan tgk kasut2 tuh T_T


Memandangkan aku tatau lagi ghope dress aku nnti cemana tapi aku rasa kasut lebih kurang cam gegamba ni ok la kot kan? takla mcm crowded sgt hee


sexxay!


kesimpulannya? peep toe mmg comei kan? tak formal sangat tak casual sangat. lol tapi, aku ada satu masalah lagi kalo pakai kasut tutup mcm ni.

kaki aku ada BUNION! apa term dalam bahasa melayu aku tatau haha. tapi, aku ada ni dari kecik bukan sebab pemakaian heels yang terlampau (boleh jadi jugak ok korang). Bunion aku ni keturunan, mak aku ada, bapak aku pon ada, so memang konfem la turun kat aku kan?



Bunion

tapi kecik2 dulu kan tatau pape lagi, so i grew up thinking my feet is cacat. so sangat malu bila time pendidikan jasmani lepas abeh klas kena tukar baju buka kasut jadi orang nampak sume orang nk tengok dan tanya kenapa kaki kao begitu. huh

yang lagi teruk aku ada sorang bapak sedara yang tak matang, always made fun of my feet. can you guys imagine what that can do to a kid? gila inferior complex dulu aku kecik2.

pastu yang kelaka time stadi dulu, aku g klinik sebab demam tapi doktor tu lagi berminat dgn kaki aku =.=" dia cakap kaki you ni tak boleh pakai kasut tutup (err duhh?) pastu dia kata kalau kerja kena pakai kasut tutup you boleh ambil surat dari doktor. aku pon mcm huh? tapi time tu aku punya cita-cita nk jadi stewardess da kena tentang dengan hebatnya so da tolak tepi jadi tak heran sangat la offer doktor tu haha


No comments:

Post a Comment