Hujan

Bukan band konon2 indie tuh occay~

Tadi ingat nk post gamba2 time tunang..tapi berbelah bagi pulak, malu la ai~ hikhik. *okay jgn muntah mata*

Tiba-tiba turun rahmat Tuhan nan satu neh, lama gak penang ni tak ujan, tapi bila ujannn adoiiii nek nyampah aku, asal ujan je jem, ujan je jem, asal jem je mesti ada pacik jpj,polis trafik konon2 rajin nk jaga trafik/wat roadblock. huh boley dari empat lane jadi satu lane punya roadblock pastu dari 15menit aku balik jadi sejam. boley? grr. 

ah berbalik pasal tadi, asal ujan je jem. pelik aku, tiba2 dengan turunnya ujan ni semua orang dah tak reti kuar simpang ek? asal ujan je tiba-tiba reti plak guna brek ek. kalao tak melolong la pelesit nk kejar. huh

amin2 la ujan malam ni je, sedap jugak tdo keh2, tp klo esok ujan lagi, jem lagi. pastu lambat lagi. dahla puan bini bos aritu dah report sama bos aku lambat. bukannya aku sampai kol 10!. sembilan DUA menit. 9.02am. grr neway yang first time tu mmg la aku lambat (9.05am!), dah aku ingat ari ahad, tetiba ari sabtu lak kan. wahaha bak kata member aku. "bangla je keje sabtu neh." syukur aku dapat kawan mcm ni *mata ke atas, tangan ke dada*




muka bosan kt opis lps kena sound.

nak wat camna.. aku tiap pagi my better half yang kejutkan. hakhak. jadi sabtu dia tak keja mmg la aku terbabas. wakaka


haha mesti korang kutuk aku kan, tapi itulah hakikatnya. XD tapi kalao balik kampung, mata ni reti pulak celik awal =.=" tok ayah aku pon ada la bahan dia pagi tu nak perli aku "awai kakak arini~~ >D"

keji bukan?

No comments:

Post a Comment