Aku Serabut!!

SerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabutSerabut!!


Grr!! nyampah btol ngan bini bos aku neh. baru masuk opis hari ni da bagi aku serabut. tahpape tiba-tiba nk check file petty cash, ingat aku sangap sangat ke nk songlap duit? itu duit petty cash for christ sake! bukan duit dalam akaun. huh

dahla solution tak logik. duit petty cash suro anak dia pegang. tapi file n payment voucher aku simpan. sengal ape? nnti orang mintak payment susah payah la aku nk kena mengadap anak dia mintak duit. tak pon nanti derang kuarkan duit tak bagitau aku tiba-tiba aku check duit short. satu pasal pulak nak menjawab.

dahtu, tak reti akaun tapi nak wat palatao. pastu nk sembur-sembur aku kuarkan duit suka hati. kepalahots btol la.

warghh emo2.

No comments:

Post a Comment