Aisle Runner

Memandangkan aku da decide nak buat kat dewan, carikla aku cecontoh design pelamin dewan hiks. tapi macam biasa lain yang dicari lain yang aku jumpa heh. apa itu? Aisle runner! instead of red carpet yang takkan masuk dengan tema warna aku, buat aisle runner lagi cun kan? ala kain rentang putih je pastu taburla bunga ke ape ke

serius nice!


Bila aku google aisle runner, mat2saleh ni guna initial derang utk deco aisle runner. menarik! tapi bila aku mention kt adik aku boleh dia kata "kira nanti orang pijak nama ang a?" =.=" tape. aku wat tu laluan larangan. pengantin dan pengapit saje leh lalu. haha

boleh je nk diy mende alah neh, tapi kena tau ukuran dewan tu dulu la, kain telebih panjang tape, telebih pendek? kontot la laluan aku haha. tapi memang seriyes sangat mahu! tapi KIV dulu la..siapkan mende lain dulu..uhuk2.. in the meantime..jemput cuci mata hehe














No comments:

Post a Comment