D.I.Y Wedding Favor For Children: Finale!

Kita hanya merancang, Allah yang tentukan semuanya. Renung2kan dan selamat beramal!

Jadi, post aku yang ya-ya-aw wedding favor for children dari part 1 sampai 5 tuh abaikan!

Pulun benar aku gunting toilet roll, balut, gam, gunting lagi. Last2, bila umi offer nk buatkan favor untuk budak-budak trus aku tinggal toilet roll kohkoh

Ni prototype dia bagi. kurus sebab perut kosong hehe



Lepas mikior punya mikior, dan jugak disebabkan kekangan masa, tenaga kerja (favors, hantaran, kad kawen, hand bouquet aku buat snri, with helps from my sister and mother), dan duit. Aku decide budak2 bagi mende alah ni je instead of rabbit ni DAN gula2 lain.

Umi sangat teruja buat benda ni jadi beliau buat rabbit ni 500 lebey =.=". Aku suh umi wat 2 kaler, turquoise ngan purple hehe pastu beli plastik ngan yarn ni kt pekan cina. Anda yang buat sendiri harus paham sakitnya tangan nak tebuk 500 lubang. T_T memang nangis.

taraaa.. perut bulat sudah diisi heheh
Dalam perut dia ada sumi bulat yang ada tangkai tu, nak attach gamba tapi kt google tarak pulak contoh adeii, pastu tambah 2-3 bijik gula2 kecik heh

**time kenduri bukan budak-budak je mintak, rengtua2 pon sama naik. ih2

proses pembungkusan~

No comments:

Post a Comment