Wedding Favor For Children : Part V

Da berapa banyak part daaa. Macamla bebudak nei yang sponsor wedding aku. giahahaha tadak org nak datang baru kau tao!

Anyway, that jelly-bean-idea tu mungkin akan ditukar ke gegula-yang-lebey-besar-supaya-takpayah-nk-letak-banyak2. wahkahkah. pengantin paling kedekut. mungkin aku patut bagi je pocket tissue sorang satu? hakhak


sila bertenang.

for the packaging, aku ter'stumbled' upon one tutorial yang menepati ciri-ciri cheapskate aku neh. Bukan papercup yang diwar-warkan pada post ini ya. Mengabehkan boreh ajo. huh



ni ha.
Toilet paper basket.

Kedekut tak aku? Bukan kedekut... Imma eco-bride. Recycle selagi mampu. *tangan ke-dada, mata pandang atas ye* so far collection toilet roll dah melebihi jangkaan, nk wat tu je tak berkesempatan haduii

Ha pastu, berbalik kepada favors yang my stepmother nk tambah tuh.. rujuk post sini maleh nk upload gamba lagi. Aku terpikir gak camna nk combine dedua skali..letak rabbit dlm bakul? supa tak payah bakul. tapi nk jugak buat bakul! penat aku kutip toilet paper roll grr

pastu terpikir nk ikat rabbit tu kat handle basket tuh. hakhak aku rasa tak sempat balik dah jahanam mende alah tuh. gile skeptic punya orang.

jeng2 tiba-tiba aku nampak gamba ni


ni version martha stewart plak. tapi sama je la. nk meriahkan keadaan je.


Anyway, google carik wholesale cellophane bag ni tadak plak. Tataula kot2 nama lain plak rakyat mesia ni panggei kan. uhuk.

tapi camni barula favors bdak2 sama ngan org tua.. matching gitu. hikhik tapi bdak2 punya takyah riben bagai kot.. tapi tgkla camna keskes yang penting, kos favors bdak2 takleh lebey dari org tua punya aa. sekian harap maklum. =D

sudah abeh setel pasal favors budak2. ponin den mikiornye.

No comments:

Post a Comment