Kad Kahwin

Keyword tu jugaklah aku guna utk search aku kali neh. mula2 try guna Bing, rasa cam meluat tuka Google balik. nak wat cemana..aku ni lmbt sket nak adapt to new changes. tp bukan blur hokei~
Apsal aku carik kad kahwin? tunang pon belum. tula nama merancang utk masa depan. :p aku neh memilih, taleh lebih taleh kurang, benda tu sifat dia aku kena tgk sekali DAN berkenan. kalau tgk dua kali baru nak berkenan mmg takdemaknenyela~ maka kenala start awal2 baru tak menyesal kemudian hari.  oi kad kawen je pon! huh 


berbalik tajuk utama. google punya google mmg banyak yg aku berkenan.. antara vendor2 nye: 
 

Iramaku
Reramaku









naik juling mata aku belek punya belek. suma aku bekenan tapi biasalah..mesti yg membuatkan bajet aku sendat. bila bajet aku mengalu-alukan..jenis kad pulak jenis yang kalau org bagi kad mcm tu kt aku, mesti aku pikir "ini..nk jemput ke tanak jemput g majlis" haha.

abehtu kriteria apa yg mesti ada dlm kad kawen aku neh?
1. artwork mestila tanak kalah. harusla vugidevass kerawang2 takpun bunga lilit2 ke heh
2. kad tu pulak at least 2 fold. sbb kalau sekeping kenala korbankan kriteria no.1 tadi. tidaaakkk.
3. hah. ndak2 pulak FMIL xagree nk buat sekali kenduri ( dah pegi carik yg dekat2 ginila jadiknya :p) harusla kena letak dua map dua tarikh dua bagai dlm kad tu. ni silap aribulan 3 fold dah. nak print asing2 takut jd lagi mahal la karang
4. envelope. itu pon mestila sedondon jugak :p

kesimpulannya, kad 3fold, full color, peta 2 pihak with printed envelope korang agak2 dpt tak 30sen sekeping? hahaha dapat tapak kaki boley la oi!

so apa lagi?

DIY kad kahwin lerr muahaha

No comments:

Post a Comment