Hai~

Hai. eh. Assalamualaikummmmmmm

ha. lagi dua hari cukup la sebulan aku mengabaikan blog ini. Kalau rumput dah jadi lalang kot. boleh ke? lol ok nak bagi alasan ni baca tau huehue

1. harusla bz. lepas tu dah namapon blog rahsia jadi bila en suami ada taleh la nk apdet ngehehe
2. aku dok ulang alik klinik haiwan ubatkan sekor lagi kucing kena kurap kronik (ulang 3 kali) sampai taleh makan. tiap 10 hari kena bawak g cucuk. cucuk kurap free je so aku orait je kihkih tapi kalau kena bayar pon tak kesah. demi kemaslahatan kucing2 sedunia ecewah..
3. kucing aku beranak. si mopey tuh. 5 ekor memula. tapi mati mati dan mati tinggal la dua T_T sedey tau
4. aku dah terlibat dalam satu pertubuhan. haha ingat bini-biniku gengster ke. takla, aku join shaklee, sebab aku pakai barang dia turun 3 kilo dlm masa 2 minggu. HAHA best! jadi ahli senang sket, beli barang kumpul point dapat bonus~ weee~~ nanti post mendatang aku cite occay
5. err...

ah nape tiba2 aku jengah blog? blog yang mati segan idup tamau ni? eh? haha sebab aku nk exam dah, macam biasa bila nk exam suma benda jadi penting dan perlu dibuat dengan segera. kan? yang student sila setuju dengan aku. ok tengkiu =D

ok nah gamba cucu aku yang sangat kiut. kepada yang tak suka kucing baca takat ni je tayah skrol bawah. sekian maceh~




** tak paham orang yang tak suka kucing, apasal ek? tak suka lipas tu logikla. arwajdsakjdalkjdakdasaka

No comments:

Post a Comment